Mensen bij jou kopen vanwege jou
In een wereld waarin tekst en beeld uit AI tools rollen is merkbeleving steeds belangrijker. Om op te vallen is het noodzaak om jezelf te laten zien. Het anders te doen en je visie te delen.
Show them what you’ve got!
Het is mijn missie om ervoor te zorgen dat jij vol zelfvertrouwen je expert positie claimt. Een plek waar jij al lang staat, maar wat nog niet zichtbaar is aan de buitenkant. Ik weet dat iedere ondernemer een uniek geluid, een bijzondere set aan talenten en een eigen visie heeft. Laat het zien! In het huidige ondernemerslandschap is goed zijn in je vak niet meer voldoende.
Degene die de route met je uitstippelt
Na diverse marketing- en designrollen voelde ik de drang om mijn eigen koers te varen. Iedere keer weer voelde loondienst als een 'verplichte gouden kooi', een beperking van mijn (creatieve) vrijheid. Als archetype ben ik voor 50% creator en 50% ontdekker. Deze combinatie maakt dat ik enorm veel waarde hecht aan vrijheid en het volgen van mijn eigen pad.
Tijdens mijn werk zag ik prachtig onbenut potentieel bij kleine ondernemers. Ze hadden geweldige ideeën, maar wisten niet hoe ze zich moesten profileren. Dit inspireerde me om mijn kennis en ervaring in te zetten om hen te helpen groeien.
“Danique zorgt er echt voor dat ze begrijpt hoe jij je bedrijf in de markt wilt zetten. Door middel van persoonlijke gesprekken, waarin ze goed doorvraagt en effectief met je aan de slag gaat, kom je snel tot de kern.”
Lotus Cura, Dierfysiotherapie
Wij bundelen onze expertise
Om een compleet merk te bouwen werk ik samen met twee fotografen en een web developer. Ik blijf als merkstrateeg en sparringpartner betrokken.
Wat tof dat je tot hier bent gekomen! Ben je benieuwd naar de persoon achter dit bedrijf? Mijn persoonlijke verhaal heb je al gelezen; hier nog wat random feitjes over mij!
- Avontuur en vrijheid zijn voor mij ontzettend belangrijk. Ik reis graag en dan voornamelijk stedentrips. Dit is een stuk persoonlijkheid wat je terugziet in mijn merkconcept. Gekozen vanuit mijn archetype.
- Ik ben gek op dieren. Voornamelijk honden. Komt er een eigen kantoor? Dan komt mijn hond als personeelslid op de foto te staan 😉
- En ik ben ontzettend ambitieus en ondernemend. Dit zie je dan ook terug in de brainstormsessies die ik met klanten doe. Groot denken en klein beginnen is het motto!