Roelfsema fysiotherapie

Toen René zijn eigen fysio praktijk ging openen was het tijd om zijn branding goed en doordacht uit te voeren.

De visie van Roelfsema Fysiotherapie is meteen terug te zien in het logo, waarbij de kernwoorden ‘herstel’ en ‘ontwikkeling’ op zijn plek zijn. Volgens Roelfsema Fysiotherapie is er altijd een vorm van herstel mogelijk. Wat herstel betekent kan voor ieder individu anders zijn. Ook hoeft herstel of het hersteld zijn niet altijd het eindpunt te zijn. Het doel is om, daar waar mogelijk, patiënten zelfs beter dan voorheen te kunnen laten bewegen. Daarnaast is er veel aandacht voor preventie om herhaling te voorkomen.

Vanuit een doordachte merkstrategie heb ik de vertaling gemaakt naar een passende huisstijl. Ik ben verantwoordelijk voor de strategie, huisstijl, fotografie, website en overig ontwerp.

Opgeleverd:

  • Merkstrategie
  • Huisstijl
  • Fotografie
  • Website
  • Briefpapier
  • Visitekaartjes
  • Flyers

Pijnvrij en met plezier bewegen!

Huisstijl