Vind je het lastig om je ideale klant aan te trekken?

Ontdek de geheimen van een sterk merk, zodat jij meer van je favoriete klanten aantrekt.

l

De geheimen van een ijzersterk merk

Hoe geweldig zou het zijn als jij je aanbod al voor 80% verkocht hebt, nog voordat het sales gesprek plaatsvindt?

Ruim 30% van de ondernemers stopt al na 1 jaar met ondernemen, omdat zij hun aanbod niet verkocht krijgen.
Ze werken ontzettend hard, maar zijn bezig met de verkeerde dingen.

gratis e-book ijzersterk merk

Klinkt dit je bekend in de oren?

Je hebt het gevoel met losse flodders te schieten. Je mist focus in je onderneming.

Het binnenhalen van je ideale klant vind je lastig.

Je krijgt soms bezwaren te horen zoals ‘Ik vind het te duur’ of ‘Ik kijk nog even verder’.

Je twijfelt continue aan je aanbod en aan wat je kan delen op social media.

Met als gevolg een chaos aan ideeën in je hoofd en een productaanbod dat alleen maar uit lijkt te breiden.

Gelukkig is daar een oplossing voor: een juiste merkstrategie

Als dat klopt, laat jij je onderneming groeien vanuit een juist fundament.

Met dit e-book help ik jou op weg door de geheimen van een sterk fundament met jou te delen. Je leert:

Hoe jij je bedrijf beter kan positioneren.

Waar een sterk fundament aan voldoet, zodat jij dit ook kunt toepassen in jouw eigen onderneming.

Hoe je meer klanten binnenhaalt door een juiste merkstrategie, voor meer impact en focus.

Er stonden veel waardevolle tips in het e-book die ik kan toepassen in mijn eigen onderneming. Ik merk inderdaad dat ik mijzelf soms nog klein houd.

JasmijnEnTravels

Zet de eerste stap naar meer focus, klanten en impact met je bedrijf. Download het gratis e-book

l

De geheimen van een ijzersterk merk
Leer mij kennen

Ik ben Danique, merkstrateeg en ontwerper

In 2019 startte ik voor mezelf als grafisch vormgever. Ik was goed in mijn vak, maar ondernemen moest ik duidelijk nog leren. Ik had wel klanten, maar niet consistent. Mijn website leverde geen conversie op en mijn social media groeide hard in het aantal volgers, maar de verkoop bleef achter.
Ik besloot alles te leren over personal branding strategie. Nu, twee HBO-diploma's in branding en heel wat ervaring later trek ik moeiteloos mijn ideale klant naar mij toe.

Ik begreep wat ik fout had gedaan. Mijn fundament stond nog niet goed genoeg. Ik wil jou helpen de fouten te voorkomen die ik twee jaar geleden ook heb gemaakt.

Lees meer

Download het gratis e-book

l